Vaše síťovka

Kompletní obchodní podmínky lze stáhnout níže ve formátu WORD. Dále uvádníme několik základních informací, které by zákazník měl vědět před tím, než se rozhodne u nás nakupovat. 

Ceny:

Veškeré ceny v našem e-shopu jsou aktuální a jsou uvedeny včetně DPH.

Obchodní podmínky:

Osoba která u nás na internetovém obchodě nakupuje je starší 18 let.

 

Základní informace k reklamaci nebo vrácení zboží před použitím

Pokud je přijaté zboží poškozené.

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo přímo nás, na info@rozluckova-part.cz

Objednávka nebyla kompletní.

Napiště nám, co v objednávce chybělo na info@rozluckova-part.cz, kde se s Vámi domluvíme na dalším postupu. Pro rychlejší komunikaci uveďte vaše telefonní číslo.

Dárky a vouchry. / Na co se nevztahuje záruka nebo možnost vácení.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat práva spotřebitele a v případě reklamace nebo vracení zboží jsou jeho součástí. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Dále pak se nevztahuje na zboží, které nelze z důvodů hygieny (např. porušení obalu, zkoušené spodní prádlo) dále prodávat.

Vrácení zboží.

Spotřebitel má právo vrátit nepoužité zboží do 14 dnů od jeho zakoupení na adresu prodejce. V případě vracení zboží prosím o vyplnění přílohy smluvních podmínek a její zaslání emailem na naši adresu info@rozluckova-part.cz. Následně o zaslání zboží na adresu prodejce HABAKUK H&M, s.r.o., Otokara Březiny 409, Úvaly 250 82. Jakmile bude zboží doručeno, dojde k vrácení peněz, a to nejpozději do 7 dnů od doručení.

Vyřízení reklamace.

Spotřebitel při uplatnění reklamace v rámci záruky má:
  • vada odstranitelná: právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného Zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy;
  • vada neodstranitelná bránící řádnému užívání Zboží: právo na výměnu vadného Zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy;
  • vada odstranitelná vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání Zboží: právo na výměnu vadného Zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • jiná vada neodstranitelná a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci: právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

Reklamaci prosím zašlete jako žádost na naši emailovou adresu info@rozluckova-part.cz, kde se s Vámi domluvíme na dalších krocích. Po řádném vyřízení reklamace Vás vyzveme k vyzvednutí opraveného Zboží. 

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.

Lhůta pro vyřízení reklamace:

  • Reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě. Po uplynutí této lhůty se spotřebiteli přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
  • Peníze Vám pošleme na účet, poštovní poukázkou dle dohody.

Náklady spojené s reklamací nebo vracením zboží jsou hrazeny kupujícím. Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu, si počínejte ve vlastním zájmu tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy zboží, a to včetně veškerého příslušenství. Nebude-li zboží řádně zabaleno, nemusí jej prodávající přijmout. 

 

Obchodní podmínky od 1.4.2014

Kompletní obchodní podmínky lze stáhnout níže ve formátu WORD. Dále uvádníme několik základních informací, které by zákazník měl vědět před tím, než se rozhodne u nás nakupovat. 

Ceny:

Veškeré ceny v našem e-shopu jsou aktuální a jsou uvedeny včetně DPH.

Obchodní podmínky:

Osoba která u nás na internetovém obchodě nakupuje je starší 18 let.

 

Základní informace k reklamaci nebo vrácení zboží před použitím

Pokud je přijaté zboží poškozené.

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo přímo nás, na info@rozluckova-part.cz

Objednávka nebyla kompletní.

Napiště nám, co v objednávce chybělo na info@rozluckova-part.cz, kde se s Vámi domluvíme na dalším postupu. Pro rychlejší komunikaci uveďte vaše telefonní číslo.

Dárky a vouchry. / Na co se nevztahuje záruka nebo možnost vácení.

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat práva spotřebitele a v případě reklamace nebo vracení zboží jsou jeho součástí. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Dále pak se nevztahuje na zboží, které nelze z důvodů hygieny (např. porušení obalu, zkoušené spodní prádlo) dále prodávat.

Vrácení zboží.

Spotřebitel má právo vrátit nepoužité zboží do 14 dnů od jeho zakoupení na adresu prodejce. V případě vracení zboží prosím o vyplnění přílohy smluvních podmínek a její zaslání emailem na naši adresu info@rozluckova-part.cz. Následně o zaslání zboží na adresu prodejce HABAKUK H&M, s.r.o., Otokara Březiny 409, Úvaly 250 82. Jakmile bude zboží doručeno, dojde k vrácení peněz, a to nejpozději do 7 dnů od doručení.

Vyřízení reklamace.

Spotřebitel při uplatnění reklamace v rámci záruky má:
  • vada odstranitelná: právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného Zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy;
  • vada neodstranitelná bránící řádnému užívání Zboží: právo na výměnu vadného Zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy;
  • vada odstranitelná vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání Zboží: právo na výměnu vadného Zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
  • jiná vada neodstranitelná a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci: právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

Reklamaci prosím zašlete jako žádost na naši emailovou adresu info@rozluckova-part.cz, kde se s Vámi domluvíme na dalších krocích. Po řádném vyřízení reklamace Vás vyzveme k vyzvednutí opraveného Zboží. 

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.

Lhůta pro vyřízení reklamace:

  • Reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě. Po uplynutí této lhůty se spotřebiteli přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
  • Peníze Vám pošleme na účet, poštovní poukázkou dle dohody.

Náklady spojené s reklamací nebo vracením zboží jsou hrazeny kupujícím. Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu, si počínejte ve vlastním zájmu tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy zboží, a to včetně veškerého příslušenství. Nebude-li zboží řádně zabaleno, nemusí jej prodávající přijmout. 

 

 

Ke stažení

obchodní podmínkyobchodní podmínky
 
Facebook